Talkas laikā tika pagarināts Baložu kūdras muzejdzelzceļa lietojamo ceļu kopgarums, ieklājot 7 jau iepriekš sagatavotus sliežu posmus, kā arī sagatavoti un izvietoti dzelzsbetona gulšņi vēl 5 posmu skrūvēšanai uz vietas, kā arī veiksta balasta ieklāšanu ar hoperdozatoru uz jaunsaliktā ceļa. Līdz ar to atlicis vēl nedaudz - montēt 6 atlikušos posmus, un maģistrāles pārrāvums būs savienots, un piekļuve pa dzelzceļu būs jau līdz pagriezienam uz kūdras purvu!
Minētie darbi ir turpinājums 23. aprīļa Pavasara Lieltalkas; 07. maija maģistrāles remonta talkas un 02. jūlija maģistrāles remonta talkas laikā paveiktajam!
Foto: A. Galītis, A. Buharins, V. Baumanis, A. Kovaļevskis, D. Bušs, J. Eiduks
Drukāt
E-pasts
Iepriekš plānotos maģistrāles remontdarbus nācās atcelt slikto laikapstākļu dēļ - talkas dienā lija ilgstošs lietus, tāpēc darbi ārā tika aizstāti ar ilgi atliktu sīkumu padarīšanu pa depo saimniecību.
Paveiktais:
1) izjaucām motordrezīnas ātrumkārbu, lai novērstu ilgi atliktu sāpi - slikto kickstartera sazobi. Izjaucot secinājām, ka sazobes mēlīte ir apmierinošā stāvoklī, bet atspere, kas to piespiež pie zobrata - gan ir plīsusi un atslābusi;
2) demontējām pēdējos sīkumus no TU6 virsbūves, pirms sūtām to uz tīrīšanu un krāsošanu;
3) sametinājām krāsošanas steķus, kā arī saskrūvējām divus koka steķus, kas atvieglos detaļu tīrīšanas un krāsošanas darbus un padarīs tos kvalitatīvākus;
4) slīpējām ratiņu žokļu vietas, lai novērstu nevienmērīgo ekspluatācijas nodilumu un atjaunotu noteikto rāmja ģeometriju;
5) iepriekš krāsotās TU6 ratiņu detaļas sagatavojām nākamajai krāsošanas kārtai, šoreiz - jau uz jaunajiem krāsošanas steķiem;
6) nokārtojām ceļa remonta piederumus un sīko inventāru.
Talkas noslēgumā baudījām vakariņas ēdnīcas vagonā, atklājām šašliku sezonu, un kopīgi noskatījāmies filmu par kūdras ieguvi Latvijā un PSRS 1960-1970-tajos gados.
Drukāt
E-pasts