BDK kolekcija
BDK kolekcijā atrodas šāds ritošais sastāvs (daļa no tā atrodas Baložu kūdras dzelzceļā):
Lokomotīve-drezīna ТУ6Д-0389 Sīkāka informācija par tās vēsturi un ceļu uz BDK kolekciju.
|
|
Lokomotīve ТУ8-0425 |
|
Elektrostacija ЭСУ2А-349 |
|
Sliežlicējvilciena sastāvs ППР2МА-289 saņemts 2020.g. dāvinājumā no SIA „Līvānu kūdras fabrika” |
|
Elektrostacija ЭСУ1А-499 Saņemts 2017.g. dāvinājumā no AS „Līvānu kūdras fabrika” Borovkas iecirkņa |
|
Pasažieru vagons BDK Nr. 001, uzbūvēts 2018. gadā |
|
Ēdnīcas vagons ВС1-2183 (09.1988. g.) Sīkāk par restaurācijas gaitu: Noslēgusies ēdnīcas vagona restaurācija (2016) Noslēdzies KKF projekts - ēdnīcas interjera restaurācijas 1. posms (2015) |
|
Ēdnīcas vagons ВС1-2218 (04.1988.) Vagons daļēji apmierinošā stāvoklī, netiek izmantots ekskursijās |
|
Pasažieru vagons ПВ-40 (numurs nezināms, 1. izlaiduma) |
|
Pasažieru vagons ПВ-40 Nr. 3241 (1. izlaiduma) |
|
Pasažieru vagons ПВ-40 Nr. 4294 (2. izlaiduma) |
|
Pasažieru vagona ПВ-40 Nr. 5174 (2. izlaiduma) virsbūve un ratiņi izkomplektētā stāvoklī |
|
Pasažieru vagons ПВ-40 Nr. 5594 (2. izlaiduma) |
|
Kravas drezīna ГМД-2 pilnā komplektācijā, taču nepieciešams restaurēt |
|
Amendorfa tipa pārvietojamais vagons - mehāniskās darbnīcas Nr. 293 (1951. g.) |
|
Amendorfa tipa platforma Nr. 3393 (1949. g.) | |
Hoperdozators (modelis 42-074) Nr. 506 (1988. g.), saņemts 2014.g. dāvinājumā no AS „Stružānu kūdras fabrika” | |
Stružānu kūdras fabrikā konstruētais sniegtīris (saīsināta ceļa mašīna УПС), saņemts 2014.g. dāvinājumā no AS „Stružānu kūdras fabrika” |
|
Šķūres - rotorbirstes tipa sniegtīris ПЩС1-89, izgatavots 1980. gadā, saņemts 2020.g. dāvinājumā no SIA „Līvānu kūdras fabrika” |
|
Sliežlicējvilciena СРП-2 vagoni (izgat. 1968. g.) - Saņemti 2017.g. dāvinājumā no AS „Līvānu kūdras fabrika” Borovkas iecirkņa |
|
Platforma (modelis 41-0005) Nr. 10091, (1984. g.) | |
Platforma (iesp., modelis 41-0005) Nr. 11068, (1980-tie gadi) | |
Platforma (iesp., modelis 43-083) Nr. 4199, (1970-tie gadi) | |
Platforma, 9 t (1950-tie gadi) | |
Platforma, 9 t (1950-tie gadi) | |
Platforma 7m, pārbūvēta no vairākām sastāvdaļām | |
Kūdras vagons ТСВ6А (197x. g.) | |
Kūdras vagons ТСВ6А Nr. 24081 (1981. g.) | |
Cisterna ВЦ10 tipa, 1960-tie gadi | |
Platforma 20 t celtspējas, 1960-tie gadi, bijusi pārbūvēta par sliežlicēja krānu | |
Segtais vagons 16,5 t celtspējas, 1950-tie gadi, Altaja vagonbūves rūpnīca | |
ТДУМ tipa motordrezīna Nr. 19 („Maija”) Restaurēta 2007.-2008. gadā, ar Valsts Kultūrkapitāla fonda atbalstu |
|
ТДУМ tipa motordrezīna Nr. 54 („Paija”) nepieciešams restaurēt |
|
ТДУМ tipa motordrezīna, numurs nezināms nepieciešams restaurēt |
|
1950-to gadu kūdras pārvadāšanas vagonetes (2 gab) un 1940-to gadu kniedētas vagonetes rāmis | |
Vagonetes rāmis, vecums nezināms | |
Galdniecības vagonetes, 2 gab., vecums nezināms |
Ritošo sastāvu, kas vēsturiski saglabājies Baložu kūdras dzelzceļā, var aplūkot šeit - Kolekcija.